duminică, 1 aprilie 2012

Fusta mov este a prietenei Alina; a cumparat-o simpla si isi dorea sa o schimbe caci nu se mai potrivea cu nimica; mi-a venit ideea de a-i aplica detalii si iata ce ne-a iesit. acum este deja o piesa purtata des, care place tuturor!
 am construit separat o floare pe care am aplicat-o frumos.
 am cusut apoi, direct pe textura de in a fustei, ramura verde cu margini galbene si nasturi mov deschis.
in final am crosetat o margine roz, in nuanta folosita si la floare, care i-a pus in evidenta forma.
am reusit in final sa transform o fusta simpla intr-o explozie de culoare, sensibilitate si feminitate!
i like handmade!!! scrie-mi pe creatiidiana@gmail.com

Un comentariu:

  1. FOARTE LIKE! am si eu o fusta simpla, cred ca si o rochita! iti trimit poza sa o vezi si sa-mi propui o solutie handmade..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc frumos pentru comentariu.